I AM BACK!

Tänkte att jag ska försöka börja blogga lite igen, känner att jag böhöver ha någonstans att prata (skriva) av mej. 
Hösten har kommit till ön och med det också blåsten, det är nackdelen med att bo på en ö att det blåser i princip jämt på hösten. Aja jag trivs iallafall för på hösten får man klä på sig fina jackor och mysa in sig i stora halsdukar. jag har nog minst 10 olika halsdukar, inte för att jag använder alla utan för att jag haft perioder där jag köpt kanske 3 halsdukar på en vecka. I love them! 
 
framtidsplaner

jaa, jag har fått jobb på skafferiet som är ett cafe på Adelsgatan trivs väll bra där men har och är väldigt delad med vadjag tycker om stället. När man gått hr och har jobbat inom restaurang och kök så tänker man annorlunda med vad gäller misse/städning och planering. Men har fått mycket förtroende till att förbättra verksamheten och det är kul. Challe driver trädgårn i höst och vinter som en "studentbar", billig öl och schysst käk. Jag är där också nästa varje kväll och hjälper till, så sjukt mycket man måste tänka på som man int tänker på när man bara är anställd.
 
 
Jag längar så sjukt mycket efter att få åka utomlands nu, sola bada och bara få komma bort en vecka eller två, vill till karibien men det får bli i vinter tror jag för då har jag mer tid.  Jag och c var i Grekland i maj, det var mn första utlandsresa och den var helt perfekt som att vara i ett paradis! Längtar verkligen tillbaka! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0