Jämtland här kommer jag!

Hej! varit "arbetslös" några dagar nu, skönt men börjar faktiskt bli lite rastlös nu. I helgen har vi varit ute på hajk på östergarnsholm som är en liten ö utan för Gotland på östra sidan. vi hade en helt fantastisk helg med hur grymt bra väder som helst! älskar att få vara ute i naturen och på havet med båten, det är vardagslyx så att inte duga! :)   idag har jag varit hemma och tagit det lugnt sen har jag varit uppe på hemse och fikat med bror min:)  Fick också ett samtal ifrån åre och dagis om att dom vill att jag skall jobba på måndag så bestämde mej att jag åker upp nu på torsdag eller fredag. Mer nervös den här gången eftersom jag skall köra hela vägen upp helt själv :o    
 
Nu är jag bara taggad på att komma upp och få träffa alla saknade jämtlänningar och är taggad på vinter, och i december kommer min älskade och saknade pojkvän upp. Och vi får flytta in i lägenheten! :D
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0