Helgen

Hej! Haft en helt okej helg med Dahlboms i fredag men igår så låg jag bakis hela dagen, har nog aldrig varit så bakis i mitt liv!     Idag har jag varit på hållandsfoljhögskola och hälsat på anna och matilda, känns som att vara på ett enda stort läger när man är där! Skulle bog inte pallat det! För pengakåt för att inte jobba på ett helt år haha;)


Är så kär i den här killen, saknar honom något enormt! Sååå sjukt jobbigt att vara ifrån honom, önskar att det var närmare till honom så jag kunde få träffa honom mer! Inte lätt det här med distans, sjukt stor prövning! Men han komme förhoppningsvis upp hit om en vecka eller två så jag får pussa lite på honom<3  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0