1 September

Hej! hösten är verkligen här nu, igår var det ändå rätt varmt och man kunde ha inne och shorts men idag känns det verkligen som att höst rusket kommit, 1 september och det känns som en hel omvändning. Har haft lite mycket att tänka på nu de senaste veckorna men har i alla fall bestämt mej för att köra en till säsong på ski inn i åre har tillochmed kanske fått en lägenhet inne i åre:) nu har challe i alla fall lämnat ön och det känns inte alls bra, saknar honom fruktansvärt mycket, tänk att träffa den personen varje dag och inte få träffa honom på 3 månader! Jag kommer bli galen! har typ sagt upp mej ifrån mitt jobb idag, eller jag har inte så många timmar så känner att det finns andra som vill ha dem mer, jag är sugen på att vara ledig lite! fick ett erbjudande om ett heltids vik på ql i undersåker förra veckan som jag egentligen tackade nej till men nu har jag tänkt och vill gärna ha det, dom skall kolla upp det imorrn. Isåfall bär det av upp till åre redan om 1 ½ vecka, skall försöka åka till min pojke och träffa han med en sväng!♥ imorgon skall jag jobba för johanna som är sjuk så upp tidigt vid halv åtta, men på tisdag är jag ledig och då blir det förhoppningsvis klipptid och sen fika med lisa:)  puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0