Tröttnat

Hej!   Har inte varit uppe här en vecka ännu och jag vill bara här ifrån just nu, eller inte härifrån kanske, vill att något skall hända! Börjar bli så tråkigt!  Trivs inte jätte ba på kapellet längre, har verkligen dragit nitlotten när det kommer till rum! Mitt rum är stort med 3 dörrar, anso måste gå igenom mitt rum för att komma till sitt, jag har fyra fönster på rad så får inte sova mycket pga att det är för ljust!  Ingen förvaring har jah heller, några gamla huller som jag lagt in mina kläder på men det blir typ kaos bara man tittar på hyllorna och alla kläder ligger mer på golvet!:(   Mitt rum är även det kallaste och jag är jätte frusen av mej! Tackar mamma för det varma duntäcket jag fick i 20 årspresent! Längtat så sjukt mycket till december så jag får flytta in med Challe i Åre, oktober och november kan vi gärna hoppa över:) btw första snön kom idag, 17 oktober... Vill inte ha snö ännu! Är envis och planerar inte att sätta på mina vinterdäck förrens i november!    Imorgonbitti skall jag förhoppningsvis få åka och hämta min älskling vid 9:20 flyget! Han stannar till tisdagkväll, ska bli så bra att få ha honom här!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0