Hej hallå!!

Hej hållå där bloggen!     Lite seg me uppdateringar jag vet men försöker skriva inlägg på datorn men hatar Mutt tangentbord så ger typ upp in i halva!    Iallafall så är jag kvar i Åre änn så länge, Challe var här förra veckan! Så otroligt bra vecka vi hade tsm! Vi har köpt grejer till vår lägenhet, vi skall måla och tapetsera i början på december! Kommer bli så snyggt! Längtar så att jag dör typ, åker iallafall ner till honom i slutet på november och hjälper honom få upp alla grejer:) gaaaaaah jag längtar!    Trött på att bo på kapellet i mellanrum och alltid vakna när Anso måste gå igenom rummet för att komma till köket! Längtar så efter eget! Vi har varit ett gäng tjejer ett gäng nu under hösten sen jag kom upp, började med att vi var 4 nu är vi 8! Så roligt! Vi har våra traditionella tjejmiddagar på onsdagskvällarna och det ha vi haft varje onsdag i över en månad nu! Nu har vi bestämt oss för att köra al in på D.D.B - Dagliga Dosen Brudhäng, fått en kille att göra logga till oss och sen skall vi nog fixa tröjor med loggan på, igår och idag har vi fotat toplessbilder på skutan då vi står alla tjejer uppradade bakom en snowboard! Skaffat ett instagramkonto har vi med! Följ Dagliga Dosen Brudhäng på instagram ;)    

Igår var det halloween häruppe och den årliga halloween festen på cc, jag hatar halloween! Tycker det är så tråkigt och typ obehagligt att inte känna igen folk under sina masker! Har nog blivit för skrämd när jag var liten Hahah;) så jag var istället på middag hos johan och sara ur mysig lägenhet dom har! Avis!    Nu skall jag fortsätta kolla några avsnitt av 902010! :) puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0