May. 06, 2013

Hjälp körde precis av båten i Visby hamn och är nu hemma på mitt rum, men känns inte som mitt rum! Mitt rum är ju i Undersåker på kapellet, eller det är där jag haft mitt rum de senaste 7 månaderna! Kommer bog kännas konstigt att vakna upp här hemma imorgon och inse att jag inte kommer att träffa någon av de människor jag träffat dygnet runt något mer:( kommer sakna min sambo Anso som jag förövrigt delat säng med de sista veckorna! Den här säsongen har varit sååå bra men samtidigt så jobbig psykiskt! Kan nog säga att jag fått mycket mer mod och mognad efter den här säsongen och jag vet hur mycket skit som man inte skall ta ifrån en och samma person!:) tar med mej allt ifrån säsongen och ser det som erfarenhet!! Nu skall jag sova i min egen säng och imorgon skall jag vakna upp ensam i ett stort hus och längta tillbaka till Jämtland! Puss och godnatt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0