15 maj

hejj!  kommit fram till att jag hatar gotlands vägar! nu har dom ändrat i princip alla 80 sträckor till 60? och vet ni vad gotland ingen kör 60 mer än några km och inte flera mil, skärpning komunen,! blir så jävla arg! utveckla vägrna istället så att vi kan höja hastigheten istället, snart måste man väll ha häst och vagn! utveckligen går nedåt....       aja idag har jag redan varit vid tandläkaren och spenderat pengar och skall snart till krusmyntagården och träffa lalia och prata om sommaren. börjar jobba där nästa onsdag så nu har jag två jobb fam till den 8 så det blir jobb 7 dagar i veckan några veckor framåt, men ko mer vara värt när lönen kimmer in;) sen skall jag gå på stan, är ute efter snygga klackar till sommaren,! dax att fixa iordning mej, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0