Rutan tutan

Vet inte riktigt vad som är felet men jag och min bil funkar inte ihop! Tog över den i höstas precis innan jag åkte upp till Åre! Börjar med att först Förstöra fn lampa påvägen upp till Åre. Vid första minus graderna vill den inte starta när jag skall iväg till jobbet men efter jobbet då jävlar kan den starta! Sen blir det snodd av något fyllo som vill ha den att åka hem med efter krogen och sedan parkerar den 500m ifrån parkeringen där den stod med allt kvar i! Brädor och skidor allt var kvar och inget sönder! Sjukt! Sen har batteriet krånglat och nu kommer det värsta! Jag har under mindre än en vecka bakat in i två bilar på samma parkering och båda bilarna har varit någons som jag jobbar med! Båda påbackningarna har båda bilarna klarat sig utan en skråma! Tur i oturen! Fyfan vilken dålig bilsäsong detta varit! Snälla kan någon ta mitt körkort så jag slipper bry mej om bilar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0