Jun. 19, 2013

Bott i lägenheten i snart en vecka, känns bra och börjar få ordning på mitt rum! Så skönt att bo i Visby och slippa skaffa sjuts och någonstans att sova när man skall ut;) igår firade vi en av mina bästa vänner jakob, så sjukt bra han är skulle inte klara av att vara här på Gotland utan han och helst inte när min tredje hälft inte kommit än! Vi firade iallafall honom med fin middag på bolaget och sedan mys på krönet, härlig kväll med fina vänner blev det och födelsedagsbarnet blev full så allt lyckades Hahah;) Jobbar imorgon och se är jag ledig hela midsommar, whhhaaaat!! 3 år sen sist.. Då blir det iallafall lunch med mamma och pappa och våra grannar sen skall jag hem till jakob och käka middag och dricka bärs sen blir det tillbaks till Visby och sen utgång! Är ledig på lördag så sätter inga gränser;) nu skall jag sova, är dö trött!!!! Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0