Jan. 17, 2013

Hej! Uppdatering av veckan! Söndag var det söndgsdippan, i måndags hade vi pizzamys hemma. Och i tisdags hade jag en hel grym ledig dag, hundspannstur med Anso och Clara sen afterskii på bygget med pistoff och alla studenter, sen blev det middag på broken med tjejerna och Dennis huuuur urflippat som helst! Sen var vi på tisdagsbygget, så jävla roligt och bästa kvällen hitentills häruppe! Igår så jobbade jag och sen gjorde jag oordning en vitaminbomb för att hjälpa min förkylning lite. Den innehöll grapefrukt, annans, apelsinjuice, gojobär, te med honung och ingefära och vitamintablett! Hjälper lite kanske;) idag har jag jobbat sen åkte jag med grabbarna upp till Fjällgården för afterskii men då stängde dom såklart då, ikväll blir det troligen utgång på bygget med grabbarna.... Jag och grabbarna:) nu skall jag värma på köttfärsåsen ifrån jobbet och koka pasta! Kvällsmat hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0