Jan. 10, 2013

Halloj! Torsdagkväll och ännu en vecka har flugit förbi! Hunnit med en del iallafall. Dippan i söndags sen har jag tagit Skoterkort så hade teori i måndags sen körde vi upp till renfjället och skrev teori i tisdag så nu får man köra skoter lagligt;) det firade vi med tisdagsbygget! Måste bara säga att jag älskar att jobba på ski inn, alla är så himla bra:) imorgon är jag ledig, så då skall jag göra världskapstestet, fika med Clara och sen har vi personalmöte! Skall försöka hinna med ett besök på Ql oxå :) De senaste veckorna har jag funderat mycket på vad jag skall göra efter den här säsongen, stanna kvar här? Flytta hem? Eller åka någon helt annanstans? Har kommit fram till att jag inte vill flytta hem så Får jag någon chans till att jobba på ett nytt ställe så tar jag det annars stannar jag kvar här uppe och tar sommaren som den kommer. En resa till Rumänien blir det förhoppningsvis i maj sen skulle jag om jag har råd att åka till tanzania i juli! :) jag älskar Åre, puss


Kommentarer
Postat av: Sarreman

DU Màste tràffa mig innan du far ivàg pà alla dina resor!! VI màste hànga i sommar, kommer sakna dig nàgot enormt om du inte àr pà gotland i sommar :(
Kàrlek<3

2013-01-10 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0