Aug. 05, 2013

Augusti redan! Whhhaaaat?? Sommaren har gått så jäkla snabbt! I lördags var sista gute kvällen för säsongen, då är officiellt slut på säsongsfestandet! Back to reality! Blivit betydligt lugnare på jobbet oxå, märks att alla är slitna efter de helvetes veckorna vi haft! Nu har jag iallafall fått typ semester i fem dagar! Åker till Örebro på onsdag och kommer hem söndag, skall bli skönt att komma av ön ett tag och få träffa lite vänner so man inte träffar så ofta! Imorgon skall jag besikta om min Rut som inte ville gå igenom besiktningen sist, håll tummarna! Sen blir det mys med c och förhoppningsvis middag på stan:) försöker nu tvätta alla mina kläder sol legat på mitt golv i sommar, går väll sådär;) jävligt seg tvättmaskin! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0