Mysigt

Hemma igen:) sitter i min mysiga och stora skjorta från bikbok och dricker te, söker jobb och lyssnar på disneys allra finaste låtar. Igår så var ju jag och jakob och lämnade av vår sara vid flyget, många skratt och tårar blev det! Fytusan vad jag kommer sakna henne! Fick även umgås med världens bästa Malin som flyttat upp till Stockholm efter studenten:) Träffade såklar också mina grabbar Felix och Tobbe;) Fick med mej hem ett par boots från din sko och en perym från bruno banani´. Världens bästa Jocke hämtade mej vid båten och så sov jag där inatt. Idag har jag lunchat med Frida, varit vid tandläkaren och gått på stan med Bella, bra dag!  Nu skall jag sova, imorgon skall jag jobba på en 50-årsfest sen har vi konfaåterträff hela helgen. Godnatt
 
Här är mina nya boots!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0