Ensam hemma 6

Att ha en stor lägenhet eller rättare sagt ett stort kapell helt för sig själv är lite läskigt! Blivit lite paronoid av att jag hört att det springer runt polska "tavelföräljare" i Undersåker som går in i husen och stjäl, hoppar till varje gång det knackar på dörren:) och hit kommer det folk jämt så det bli många panikspringa ner i trappen för att se vem det är;) sover ensam på kapellet ikväll för att de andra är hos Ella och är barnvakt. Jag kände att jag hellre sov hemma inatt och får sova ut lite efter denna hobbyveckan:) men precis bär jag satt mej i soffan och slagit på ett oc avsnitt så dundrar Edvin och Olof genom dörren, ganska skönt faktiskt eftersom jag hellre är med dem än ensam:) hängde med dem till gården först sen hem till Olsson, lagom kväll faktiskt! Imorgon blir det bad på Hollidayclub med Ella och Anso:) nu skall jag försöka sova för är helt slut! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0