Nov. 29, 2012

Så sjukt frustrerad och arg på min chef just nu som slarvat bort mina timrapporter för förra månaden så jag har inte fått någon lön den här månade. Så himla dåligt eftersom det inte är mitt fel utan hennes men det är ju jag det drabbar då det inte sätts in någon lön... Virrpanna är hon helt klart!!

Idag har jag iallafall jobbat på Ql från 7:15 imorse sen har jag fått prata med Emma ett tag:) sara jobbar och Anso är hemma hos sina föräldrar så jag är ensam hemma ikväll, trist när man är van att vara flera på kvällarna:/ juste igår var vi i Östersund, köpte två par nya skor och vit färg till mitt rum:) tog även ett spontant hål till i örat;) Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0