Nov. 16, 2012

Ibland känns det som att jag bott häruppe hur länge som helst! Jag saknar inte alla hemma lika mycket som jag gjorde när jag precis flyttade hit. Klart jag fortfarande saknar min Jakob och sara men sen är jag nöj med att bo här:) klart vill jag ju hem och hälsa på någon helg men inte mer, det får liksom inte vara för långt besök heller för då kommer jag bara längta tillbaka hit;) har träffat så himla mycket fina människor häruppe och fått vänner för livet verkligen så ja jag är nöjd med vad jag ändå åstadkommit sen studenten:) känns som att jag växt i mig själv, jag är inte längre den där tjejen som inte vågar ta tag i något utan jag kör på och genom det så
märker jag att jag kommit så mycket längre som människa:) Jag är trött på falska leenden och falska människor skiter jag i! Dom ger mig inget så jag behöver dom inte! Blaa Blaa massa som jag bara var tvungen att få ur mig!

Idag har jag jobbat på Ql igen, sjukt jobbig och stressad dag då jag började med att försova mig sen har jag haft ont i nacke och rygg idag. Så det fick bli ett pass på gymmet efteråt för att få slappna av och tänka annat än jobb! Älskar verkligen gymmet nu, det trodde jag aldrig att jag skulle säga för några veckor sen men det känns så himla bra och jag tror eller så inbillar jag mej det att jag mår mycket bättre fysiskt och psykiskt efter jag började träna:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0