Nov. 08, 2012

Hallojsan! Hemma idag, as gött måste jag säga! Hade en as jobbig dg igår då jag först jobbas på Racklöfsta till 2 sen åkte jag och jobbade middag på notvallen. Har aldrig jobbat på notvallen innan så var ganska förvirrad, skulle ha middagen för 100 pers + pensionärer helt själv! Vill aldrig mer göra det igen!!! Idag vaknade jag av att sara ringde så pratade med henne i 40 min sen kom sara nr 2 hem så då käkade vi frukost tillsammans och såg roomservice. Nu ha sara åkt till jobbet och jag har legat på soffan och sett fifty first dates ännu en gång, jag är en sucker för romantiska filmer! Nu skall jag iväg till gymmet ett tag sen skall jag agera chaufför ikväll:) ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0