NOTHING BUT LOVE FOR YOU!

halloj! Var vid tandläkaren idag på koll, får en kallese dit igen i janueri och då slog det mej! Att jag inte vet vad jag är eller kommer göra i januari, jag kanske inte ens bor på ön längre? Har ingen skola kvar och inget året-runt jobb så vad är det som hindrar mej åfrån att lämna ön? Inget! Kanske flyttat upp för att jobba säsong i Åre, eller ligger på en strand i något härligt varmt land eller så är jag arbetslös och ligger hemma på mammas och pappas soffa haha ;) Hoppas inte på det sistnämnda hihi!;) Lite scary att tänka på det men va fan det som händer händer och det som inte händer var aldrig menat att det skulle hända.. Om jag fick säga nu vad jag vill göra så skulle jag nog bo i grekland i en flott lägenhet med härliga vänner och ha ett grymt jobb som jag älskade att gå till varje dag!

Mötte upp med min fina vän sara idag, vi tog en kaffe och en glass och satt och mysade i solen! dem stunderna vill jag ha mer av! Nu skall jag sova, imorgon blir det skola och möte med polisen inför studenten sen skall jag träffa bella som jag inte sett på år och dar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0