#Studentlivet

Hade en härlig dag igår i Visby med lite vänner. Först var jag med Sara och kollade lite på stan och sen låg vi och solade i almedalen några timmar. På kvällen mötte vi upp med några ur min gamla klass och sen gick ner till bolaget och satt och myste på uteserveringen:) var officiellt första sommarkvällen för i år, och hoppas på fler snart;) pratade med några Åre vänner som jag lärde känna under praktiken, så härligt att få höra deras röster för jag saknar dem så! Men Sara och Frida kommer iallfall ner två veckor i sommar!<3 får se om jag hinner åka upp något dit i sommar, vill det!:( Idag skall det göras tills på söndag och sen skall det köpas studentpressenter:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0