just fuck and forget

halloj! Nu har jag börjat jobba så nu är det verkligen sommar! jobbbade hela midsommar vilket var lite tråkigt men dom timmarna jag var ledig spenderade jag väl;) Hade även två stockholmsvänner på besök så myckeyt sömn blev det inte haha. midsommarafton jobbade jag och direkt efter jobbet åkte jag ut till ett midsommarfirande i ett stort vitt tält med en sjukt bra band som spelade, hansam! jag längtar ännu lite mer till frizon bara för att jag vet att dom skall spela där:) grymt var det! Dansade sen polynäsen i regnet, polynäsen är som en stor ringdans som man dansar i par. det har blivit en tradition som man alltid ser frsam emot för att det är så himla roligt och mysigt!:)

Idag har jag varit på kickoff med kulinariska gotland på fårösundsfästning där vi lyssnade på en föreläsning om komunikation mellan kök och servis och sen käkade vi lunch där. Ikväll myser jag framför tvn med en stor kopp te, det ös regnar och blåser ute så det är skönt att vara hemma ett tag och bara ta det lungt:) Imorgon är jag ledig så skall ta låång sovmorgon sen får jag se vad jag gör, kanske ett besök på snäckan?;) har svårt att sitta still och vara hemma när man vant sig med att ha en massa vänner runt sig :D Puss

michael jackson dog för exakt ett år sen idag, rest in peace mannen,du var kung!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0