majs

Helgen har varit packad! I fredag hade vi middagsbjudning/avskedsmiddag vid björkqvist innan alla drar iväg till praktiken.I lördags var vi ute på torsburgebn och hade lite tävlngar, repelering på berget och lek i snön. Vi spenderade kvällen inne i en djup grotta där vi låg och myste framför en eld.:) Igår hade jag träningsverk, kändes som att en elephant stampt på mej så spenderade hela dagen i soffan!
Är ledig idag så frida har varit här och hjälpt mej med läxan, tack finis!<3
Nu skall jag fixa till mej sen åker jag in till visby för lite mys och filmkväll med sara och simon:)

Juste jag hämtade ut mitt körkort idag:) Börjar inse att jag kan nu köra vart jag vill när som helst, awsome! Måste bara skaffa en egen bil också;) Posshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0