Sombody tell me

Åre har övergått till vardag, jag har börjat sova bättre därmed har jag fått mer energi igen och kommit ifrån resetröttheten:) vi jobbar ganska mycket nu och det är ofta vi stannar kvar och jobbar övertid. Dumt skulle vissa säga då vi inte fr betalt för det eftersom det är praktik men jag anser det mer som en erfarenhet och att man skall visa framfötterna så att man kanske kan få jobbmöjligheter i framtiden:) idag har vi jobbat brunch, helt stört mycket folk och helt insane i köket!! Imorgon jobbar vi kväll så vi skall försöka hinna med att tvätta lite under dagen och så kanske det blir lite skidor med Simon Mohammed och kanske Samuel om mitt ben blivit bättre för just nu är det svullet och typ blått, känns bra!:) Nu skall vi sova! Poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0