Sick

Jag har blivit sjuk.... Hostar och snorar som en galning, jag hatar att bli sjuk! Har iallafall jobbat kväll ikväll, roligt faktiskt inte så mycket att göra så mycket bus blev det med grabbarna i köket;) jag har pratat finska sjukt roligt! Älskar alla dialekter i köket! Skånska, gotländska och stockholmska en himla blandning blir det alltså;) och en tjej är finne så därför satsar jag på finskan;) jag jag oxå hunnit tvätta en tvätt idag och åkt skidor men inte så mycket. Träffat Simon och snackat med honom en stund och nu sitter jag hemma på boendet och myser i soffan framför Tvn. I morgon är vi lediga så då skall jag jobba för att bli frisk, köpa te och honung, sova och ligga i soffan och titta på film. Det borde funka!;) ha det bra:) Poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0