En dag kvar

Fredag idag och hade sista dagen i skolan igår innan praktiken! Mycket hände igår, jag tog bort min tandställning!!!!!! Wiiiiii! Jag tillbringade hela eftermiddagen med min fina Frida, vi solade, shoppade och hälsade på min farmor:) på kvällen var vi hos Malin och åt lite och förkrökade tills vi drog ner till hamnplan och treafest. Blev en lugn kväll för sen sova jag hos Frida. Idag är jag bara ur trött och skulle behöva sova minst 12 timmar till men nej man måste ju packa oxå... Packning till 10 veckor är inte ofta man gör, men men det skall väll göras;) båten går 7;05 ifrån Visby sen har jag och anna en hel dags resande framför oss. Back to pack, lataroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0