Åre

Halloj! Har inte funkat att blogga sen jag kom upp till Åre. Inte kunnat publicera och en massa annat tjafs! Men men! Vi närmar oss nu vår tredje vecka här i Åre vilket är helt sjukt, veckorna går as fort häruppe:) vi har våran praktik på fjällgården där vi trivs bra:) på dagarna vi inte jobbar tillbringar vi antingen i backen eller i undersåker hos Samuel:) Jag lyckades ramla igår under kvällsåkningen, bindningen går av och jag fick gå ner för backen.. Så idag har jag åkt med ett par barnskidor, men det funkar;) idag har vi även varit och kollat på RedBull crashed ice, käkat pizzabuff'e och gått runt på åretorget. Ikväll har jag och Anna lagat mat till grabbarna, snart skall vi hem till olsson sen sover vi nog här i undersåker:) ha det bra! Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0