Dec. 16, 2012

Hallojsan! Lördag kväll och jag har krupit ner in min säng efter en mysig kväll på tantannas, helt slut efter en intensiv dag! Först fick man stå modell för Fridas reklamfotning sen har vi bakat Tunnbröd hos våra söta grannar. Föråt mej typ på Tunnbröd och smör, så jävla gott!! Sen var vi haft luciatåg med små grodorna, så himla söta barn:) fick reda på att på tisdag är då det gäller, mitt nya jobb börjar då på Skiin! Är as nervös inför allt typ:( och det här var nog sista lediga helgen på väldigt länge:( imorgon blir det frukost med sara sen blir det en sväng in till Åre på julmarknad för att köpa lite julklappar så jag kan skicka hem dem med Anna på tisdag:) sen skull vi även baka julgodis sen kommer nog hela exodusskaran på besök på kapellet, avslutar helgen med julkonsert i Undersåker kyrka! As mys! Haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0