höstsjuk

Aj aj aj! Har mega ont i halsen just nu! pratar som att jag andats in en hel ballong med hellium och hostar som att jag vore 80 bast med röklungor... mysigt!  Och det blev ju inte bättre av att det ösregnade förut när jag skulle gå till bussen..
Har blivit ett riktigt busväder ute, kallt, blåsigt och ruggigt, är det det här man kallar höst?
Varit och kört idag igen gick as bra skall bara ta tag i teorin någon dag:/  Sen blev det en sväng på stan med saris, fick med mej hem en kofta från vila som jag är super nöjd över! Sen blev det oxå en snabbis fika på waynes och planering inför torsdag och helgen;)

Nu skall jag läsa bok till svenska C, utrensning heter den och den suger! Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0