Höst

Hej hopp! Har mitt sista höstlov denna vecka har jag insett...  Så därför skall jag göra det till mitt bästa!

Igår var Anna hos mej och vi var ute på promenad, gick ner till träsket/sjön och satt på pumphuset och myste i solen:) Mindre roligt var det idag när jag var tvungen att gå upp samma tid som jag går upp till skolan och sen ta samma buss in till stan för att ha körlektion i 40 min. Medans jag väntade på Anna blev det frukost på waynes och sen sola!  Fick med mej hem en stickad tröja, strumpbyxor och chai te! Höstmys!

Imorgonbitti blir det inte heller sovmorgon för då skall vi upp och fixa inför face off årets höstlovsläger med Elias:) Sen börjar det imorgonkväll och håller på till på söndag så ingen mer uppdatering i veckan:(  Skall oxå hinna med att jobba både fredag och lördag kväll:)

Nu skall det packas för fullt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0