lördag

Jag är sjuuuuukt rastlös!!!  Socialt sjuk typ?  Min röst är helt försvunnen och jag har svårt att få fram ord men annars är jag hur pigg som helst men känns inte så kul att åka någonstan och inte kunna prata? hmm vi får see om jag dör av rastlöshet för då tänker jag sticka till hemse och träffa linda och de andra och se melodifestivalen! ;)
 
Imorgon är den där gudstjänsten som vi skulle sjunga på men jag tror att det inte ens är värt att försöka sjunga.. Får bli att sitta i pupliken och heja på mina tjejer även om jag själv vill stå där uppe. men men man kan ju inte alltid få som man vill har jag lärt mej.
Idag har jag sovit, dammsugit, druckit te och sen har jag varit och övningskört med mamma, sjutsat matilda och handlat:) 

Nu skall jag laga mat puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0