Lördag

Tröttnat på våfflor redan!
Igår så åkte jag hem till fru anna, där vi lagade sjukt god bacon inlindadkyckling med fetaröra och saffranspasta, så jäkla gott!   Sen var vi och bakade våfflor till västers tonår vilket var mycket uppskattat:) Har lärt mej att chokladsås är sjukt gott på våfflor! Jag och anna somnade i soffan, helt döda efter två hel dagar i köket!♥

Idag har jag sett big brother vilket jag gör för det mesta av min lediga tid just nu haha;) Sen har jag gjort våfflor till familjen, lyckaes bränna en oxå när jag inte orkade stå och passa på järnet, så då glömde jag den istället! Smart! :D
Lovade frida oxå att göra klart min meny i helgen och det har jag nu gjort med;) Tack frida för att du pressar mej så att jag tar tag i saker♥

Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Puss på dig Maddie <3

2011-04-06 @ 15:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0