morning

Godmorgon! Ledig idag och imorgon sen har jag avslutning i skolan på torsdag så ja man kan säga att jag fått SOMMMARLOV!   Nice!
Haft en helt underbar helg, i lördags var jag med "kören" åt pizza och sen så sjöng vi på snäckan,jag älskar snäckan det är så underbart där, alla fina vänner och miljön gaaah  jag älskar det!♥
Sen i söndags var jag först hos Johan och sen hos Annici på studenmottagning, glada studenter kan jag bara säga!:)

Hade tänkt idag att jag skulle vara ute så mycket som möjligt i solen men det är kallt ute så blir att bädda ner sig i soffan och se någon bra film sen måsta jag städa mitt rum med..   Inatt kommer tre galna stockholmare hit som skall vara här tills på lördag, spontant må jag säga, men jätte kul ;)

Nu skall jag städa, det regnar här :(  Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0