Sing nananana

Praktiken är över:(  Jag har älskat nästan varje dag av mina sex praktikveckor, så underbart ställe hade inte kunnat fått det bättre! Världens roligaste och snällast personal och hur roligs som helst att fått vart där tsm med Fanny:)  Vi blev hurrade för på sista dagen och sen fick vi varsit pressentkort på restaurangen, det är där jag kommer att hänga i sommar alltså! ;)

Igår var det studenten nere på kongresshallen, 700 studenter sprang ut på balkongen och ut till sina vagnar sånt ös det var! Folkfest är bara namnet för vad det var!:D   OCH nästa år är det min tur, gaaach!
JAG ÄR GALET TAGGAD INFÖR STUDENT 2012!!!!
Sen på kvällen drog jag och anna med grabbarna och badade i lojsta träsk, mysigt! 
I eftermiddag skall jag ut till klintehamn och möta upp med anna och sara och sen skall vi fika och ikväll skall vi sjunga på snäckan:)  Sover hos anna ikväll och sen imorgon blir det två student mottagningar:)

Sen är det bara 4 dagar kvar i skolan sen SOMMARLOV!  just love it! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0