lets hope

Fick officiellt sommarlov igår, missade halva avslutning för att jag var hos tandläkaren:P   Men fick iallafall mina betyg tillslut och jag är nöjd! Det firade vi med att gå till thaithaí och käka lunch och sen myste vi vid ringmuren några timmar:)  Igår kväll förlde jag med och såg på jockes bal och sen fick vi åka mustang med annas pappa, Ut till snäckan där vi körde lite vollyboll med simon och johan. Kvällen slutade med film hos simon, kom hem vid två sen sov jag till ett:D 
Idag är det riktigt kallt och blåsigt ute så jag väljer att vara hemma idag. Skall ta tag i städningen inför helgen och sen plugga lite körkortsteori, en månad kvar tills jag fyller 18:D ♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0