FLO

Igår fyllde Sara 18 och jag och jakob köpte seriöst gröna bananer, jäkla bingeby som inte har normala bananer!
Hon fick utav oss ett lila sortiment av decilitermått,grillpensel,slickepott,äggklocka och en flecce filt och allt detta endast lila ;) vi åt sjukt god mat som sara själv kommit på, vi såg brothers en fin och bra film, jag älskade den! (sara somnade)..

Nu sitter vi och skall skriva om hippies en en gång, men jag hittar inget att skriva så jag skiter därför i det helt idag!  Vi taar det seeen! ;)
Slutar vid halv två idag så hinner med kvart över två bussen hem:) Sen är det helg för min del ju, måste packa imorgon och sen skall jag in til stan och sova hos farmor och sen åker jag till Älvsjö på fredag:) nice!

gillar att min lärare nu tycker att jag helt skall byta inriktning och fokusera på vänstervägen? Vänstervågen?:O  jag dör!  skulle vart gott med kaffe... Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0