stressig dag

Streesss!  Kan man minst säga om dagen!

Först så försov jag mej lite imorse och fick springa till hållplatsen vilken inte var det lättaste när det var blank is och jag hade mina lite högre kängor (får man kalla dem det?) på mej, tur att bussen oxå var lite sen så att jag hann med..
Och sen när man kommer till skolan så kommer jag på att jag hade sovmorgon till halv tio och kunnat åka med mamma in istället!! Lyckat!

Sistea lektionen hade vi idrott då vi körde friskis och svettis pass, sjukt kul och sjukt jobbigt kan jag säga om det!;)
Sen hade jag ju oxå tandläkartid nere vid lasarettet  så fick gå 20 min tidigare från idrotten och sen dan nästan halv springa ner för alla backar.. Lyckade också ramla precis efter jag hälsat på en, inte lika lyckat men han skrattade mest och höll med om att det var svin halt..
Små springades in på lassarettet tog jag mej till tandläkaren, lite små svettig och varm som tusan satte jag mej i stolen och fick gapa 5 min sen var det klart och såklart missar jag bussen upp med två minuter.
Så fick vänta på nästa buss och då fick jag betala för vuxenbiljett istället för ungdom, han ba, en vuxen? jag ba ja och sträckt fram pengarna utan att tänka mej för. haha :D

Kom hem tillslut iallafall, och är hur trött som helt i hela kroppen och kommet ha en fet träningsvärk imorgon. Najs!   Haha  intressant inlägg va? haha;)

Juste vi har världens skönaste schema fram tills vecka 6, lediga både torsdagar och fredagar och en sovmorgon på tisdagar eller som våra lärare säga "lektions fri dag men då har ni tid till att plugga" haha har ju inget att plugga på för tillfället så då är vi ju lediga ;)

Nu skall jag duscha och fixa naglarna och plocka fram kläder tills imorrn! :)
Hej svej !



btw det var dessa som jag hade på mej, jag har ont i fötterna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0