Jan. 6,

Hej jag är sämst på att blogga och kommer antagligen inte att bli bättre haha;)

Jag bloggar när jag orkar och när jag tycker att det är roligt, vilket det inte varit på ett tag nu.. så är det!
Matilda börjar skolan igen imorgon och jag börjar få ångest över att på måndag så börjar helvetet igen, och jag har prov första dagen jippy!:D  
Nej fy fan jag vill ha längre lov och mindre veckor kvar till sommarlovet:) 

Förresten jag behöver massage så är det någon som kan och vill så är det bara att komma hit ;)
Har suttit fastklistrad framför datorn i två dagar nu och det börjar sätta sina spår på nacken.. Men gaaah  vad jag älskar the sims 2!   Länge sen man spelade det och daaam det är ju ännu lika roligt som för ett par år sen!;)

Musik just nu!
Katy Perry – Firework
Petter – Baksmälla
Elvis Presley – In The Ghetto


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0