nytt

Har märkt att jag blivit väldigt dålig på att blogga, känner att jag aldrig vet om vad jag skall skriva så istället så blir det inget vetigt skrivet alls. Meen det skall det bli ändrig på! kollade på annas blogg (annaemmas.blogg.se) och hon höll på med att skriva från en mall varje dag. Så skall testa det med! hoppar dock över första frågan, ni får fråga om ni vill veta något mer om mej:)

Dag 1- Presentera dej själv
Dag 2 –Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Vad är kärlek
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Min första kärlek
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Den här veckan
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – Det här hade jag på mig idag
Dag 12 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 13 – Mina rädslor
Dag 14 – Något du älskar
Dag 15 – Vad hade jag på mig idag
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – Ett minne
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Tillåt mig presentera…
Dag 20 – Min skola
Dag 21 – Mina intressen
Dag 22 – Betydelsefulla låtar
Dag 23 – En favorit
Dag 24 – Mina vänner
Dag 25 – Det här saknar jag

sitter just nu och dricker kaffe ur min fina zebra kopp och pluggar samhälle!  Snart kommer Anna och hämtar mej och sen skall vi upp till Hemse och se någon film. Jäkligt bra helg! Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0