chokladmousse

Ont i magen! Ätit sjukt mycket chokladmousse tror det blev tre st eller nåt?  Gjorde det som övning inför vårt praktiska prov då man skall hitta på en soppa med bröd, en varmrätt som skall inehålla någon sorts färs och sen till dessert skall man göra då en chokladmousse med valfritt garnityr.
Jag provade att ha passion frukt till, gjorde en som jag blandade i passionfrukten i, en med passionfrukt i grädden och en som jag la passionfrukten över moussen på:P
Blev sjukt gott med det lite sura från passionfukten men tror att jag skall ta något annat för med kärnorna blev det bara konstigt. Så bara att tänka om och prova igen snart:)
Nu skall jag hoppa i duschen och sen blir det lite naturkunskapsplugg! Ha det fint! Kram

Kanske skall testa att göra så här, med lite riven choklad och hallon? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0