fall emot mej



En helt fantastisk kväll blev det igår hos Simon, goda pajer och härligt sällskap!  Mycket skratt och en del tårar blev det, alltid lika jobbigt att säga hejdå till människor som man vet att man kanske inte kommer att träffa på länge:( 
Idag skall jag ta tag och planera lite inför skolstart körlektioner och sen måste jag städa mitt alldeles för stökiga rum. Ikväll jabbar jag och ser framemot att få träffa alla härliga på jobbet efter 10 dagar semester, blir sista kvällen imorgon på jobbet sen så skall jag bara jobba lite på helgerna ibland och hjälpa till på några bröllop i höst:)

Nu skall jag göra wook och mysa i soffan ett litet tag till, latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0