duktig tjej

Känner mej fett flitig idag
-haft min sista svenska B  lektion för terminen!
-Har nästan gjort klart mitt hemmaprov i matte
-Pratat med med lärare om betyg
-Äntligen gjort mitt prov i genitik som skulle varit klart i julas...
-Bakat chokladbollar till pickniken imorgon!

Har varit en jätte bra dag, suttit i caffis och pratat med vänner druckit te och kollat på folk. Det är min och Annas favorit syssla. Lite blåsigt har det varit dock, inte samma sommar värme som igår:/ men jag kämpade på, hade bestämt mej för att inte ha jacka på mej och det höll jag stenhårt på! envis som tusan skall ni veta! haha

Imorgon skall det vara fint väder och det skall vara varmt för då skall jag och några vänner ner och ha årets första picknik i almedalen, har inga lektioner imrogon bara utvecklingsamtal, och det börjar 8 så det är bara att gå upp lika tidigt som om det vore skola. Sovmorgon lockar just nu mer än utvecklingsamtal ;)

Varför kan man inte se statistiken för? Någon som har samma problem?

Puss

hej bruna ben här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0