Dom som ler

Sitter hemma ikväll, lyssnar på mys musik och dricker te! Har oxå hunnit med att se "så skall det låta" med min far♥ Känns som när man var liten och jämt var hemma på lördagkvällarna och satt emellan mamma & pappa och såg melodifestivaeln och hejdade på den som var snyggast, och yngst för den delen med. Och sen bli fly förbannad om någon gammal schlager gubbe vann ;)  Jag gillart!

Lämnat in inköpslistan idag till maud, hoppas på jag kom hiåg allt annars blir det jobbigt nästa vecka när vi skall laga vår trerättersmeny! seen har vi ett teoriprov dagen iannan oxå :o 
Imorgon skall jag övningsköra, gissa om jag är taggad på att få körkort! bara typ 5 månader kvar :(
Tänk när man sitter där och håller ditt körkort för första gången och man sen bara kan köra ut själv på vägen! Vilken frihet! :D

Nu skall jag ner och se ett avsnitt av BB sen sova! Ha de fint hej!

Veronica Maggio – Kvällens sista cigarrett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0