Seasons of love

Sitter och sjunger med till seasons of love, vill se RENT snart älskar den! så sjukt bra:) så bra musik och låtar i den.
Idag har jag ont i vaderna efter gårdagen annars är det bara bra med mej.
Haft en ganska soft dag började vid kvart i tio, satt i caffis från åtta och drack kaffe och läsade tidningen och sen hade jag matte med kjellis:)
Efter lunch hade vi projekt och företagande då vi forsatte med vårat låtsas café, jag och jakob (jakob) hittade ett jätte bra ritningsprogram på internet som liknade the sims lite typ samma princip så det var jätte lätt att förstå:)

Sen nu i eftermiddag har jag varit hemma hos annapanna, alltid lika kul<3
Imorgon är vi lediga, inget bestämt alls men det kanske blir in till stan en stund med anna:)

Måste bara säga att jag bara älskar gosspel, varit med och sjungit i en gosspelkör och det är så sjukt roligt och man kan inte stå stil o sen blir man så glad:)  Kärlek till gosspeln ♥
Kurt Carr & The Kurt Carr Singers – The Lord Strong and Mighty


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad najs att vara ledig! :D

Taack snälla du :)

2010-09-03 @ 12:15:01
URL: http://tecia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0