laughing with you

Kände mej tvungen att skriva någon rad här idag :)
Idag trodde jag att jag missat bussen när jag stod och väntade viss hållplatsen, och höll på att att ge upp och gå hem och lägga mej men i samma sekund så kom bussen som tydligen bara varit jätte sen...  Sen när jag kommer på bussen så märker jag att jag glömt hörlurarna till mobilen (igen). Så försökte sova, förskte läsa men nej inget funkade så fick sitta och lyssna på de "coola" killarna längst bak, och de hörs verkligen över hela bussen! Sjukt iriterande!  Det roliga är att det är min brors kompisar som är värst! Hahah;)

Efter skolan drog jag och anna hem till elias, joel och tobias place! Hjälpte dom att hanlda och laga mat eller hjälpte kan man ju inte säga utan det var så att det var vi som gjorde det medans dom spelade tv-spel!:D
Vi borde starta ett hembiträde/nanny företag och börja ta betalt för våra tjänster haha:)
Sen bussen hem kändes nästan tvärtom, den kom tidigt och det gick jätte fort att komma hem, kan varit för att jag sov men kändes mkt kortare iallafall. :D

Imorgon har jag bestämt ha shorts! Kommer frysa benen av mej!"
Nej nu har ni fått era "rader" ;)  LOVE

no one laughs with you just at you!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; tack så mycket!

Älskar kläderna du har här - snyggt!:)

2010-09-08 @ 20:22:53
URL: http://amandabrohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0