just regular

Heeeelt spidad eller vad?   Kaffi i magen:)
Nu har vi projekt och företagande, har redovisning nästa vecka men har inget att göra vi håller på med en power point men det kan bara en hålla på med åt gången så vi andra typ gör ingenting men det har jag inget emot iallafall;)
Jag och frida tävlar om att uppdatera status på fb.. vi är duktiga har skrivit hej till hela släkten, hej mamma, hej pappa, hej syster osv..:)

Slutar vid två och sen skall jag möta upp med moa och sen är det körövning med Alive, kommer antagligen bara bli jag moa och sara men det blir nog kul iallafall, blir en liten trio ;)
Sen skall jag hem och sova i min egen säng och är imorgon är jag ledig då skall jag vara hemma med mammsen och städa mitt rum..

Puss på er!


crazy pic! Bella är iallafall fin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0