Bullbak med anna :)

Orkade inte skriva något igår när jag kom hem, förstår inte att man kan bli så trött av att baka kanelbullar var helt slut när jag kom hem så somnade på soffan direkt.  Bullarna blev bra, en aning för mkt smör emellan kanske?  haha:) DEt var iallafall jätte kul :)
Sen så grillade jag med familjen och sen såg jag och lillsyrran föräldrafällan:) Alltså blev det en mys kväll hemma:)

Idag vaknade jag vid halv nio och var helt pigg, förstår inte varför jag inte kan få sova längre på helgerna när jag får det:S 
I dag skall jag ut och övningsköra så se upp på vägarna;) haha
Sen ikväll så skall vi repa för första gången med lovsångsbandet, kommer bli jätte kul!:)

Ha en bra dag allesammans:)



Min söta lilla syster:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0