4 dagar kvar

Lasagnen blev sjukt god och alla gillade den men kan säga att jag och sara var rätt nervösa om dom skulle gilla det eftersom hm såsen blev liiiite sådär bränd i botten, men som tur var så smakade det inte;)
haha sen blev det oxå lite stressigt så vi hann göra om säsen heller:D

Nu är min hals kass igen, har funkat hela dagen men när det närmar sig kvällen så lägger den av helt.. Måste bli frisk snart!

Så här ser mitt schema ut för veckan...

Måndag- Skola, hjälpa till med nying
Tisdag- skola
Onsdag- skola, packa, grupp på kvällen
Torsdag- spruta, skola, Alive, föräldramöte?, sen sova vid sara:)
Fredag- Båt 07:05, sala!!
Lördag- Sala
Söndag- Sala, på kvällen hem

Har alltså en riktigt späckad vecka, längtar till fredag! måste oxå hinna köpa skorna jag skrev om i ett inlägg för några dagar sen.
Väntar på att duschen skall bli ledig och sen skall jag sovaaaa :)  Godnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0