kanelbullens-dag

Hemma på ön igen!

Helgen har varit helt fantastisk bra, varje minut av den! Träffat så många nya sköna mänsikor, fikat, skrattat och haft stört kul!:)  Känns som att man kommit till en annan värld när man klev av båten i natt..  Känns alltid som att tiden har stått stilla här hemma.

Idag så känns det som jag är i min egen lilla bubbla, sjukt trött och haft svårt att hålla ögonen öppna från och till. Somnade faktsist på matten, men vaknade av att anna och frida satt och skrattade åt mej haha;)
Blev inte mycket jobb på matten, vi prioterade en kanelbulle och kaffe före det;) Riktigt bra början på matte B kursen!!  Nu har jag en kvart kvar på naturkunskapen och först nu öppnade jag mitt dokument, duktiga madde är i farten;)

detta inlägg tog hela min naturkunskapstid att skriva...  Fy för internet!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hajj madde :D

Kan du fråga Matilda om hon kan hämta tobias blåa sovsäck som ligger i SMU-Kyrkan :)

HAn glömmde den ;) Hon kan väll ta med sig den på

Skaút :D

2010-10-04 @ 19:13:08
URL: http://filigrunken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0