sound the alarm

Jag är duktig tjej! Har städat hela rummet nu dammat, dammsugit ,tvättat golv och möblerat om nu skall jag bara bädda sängen och putsa fönster sen är hela rummet fint och rent:) Men putsa fönstrerna kommer jag nog inte att göra, lite för ohurtig och lat för det haha:P

Sitter och läser på Paradise hotel deltagarnas bloggar, har inte bestämt mej för vad jag tycker om årets säsong lite för mycket spel tycker jag! Helst jean-pierre, tycker bara att går runt och paktar med folk och sen pratar skit om dem han paktar med bakom. Hoppas på att han får lämna hotellet nästa parcermoni!
Förra säsongen så höll jag tummarna för att cimon skulle vinna, tycker att han verkar vara en skön kille och han har grymt snygg stil;)

Nu blir det te och ett PH avsnitt! Puss på er så länge:)


pudding

Kommentarer
Postat av: josefine

svar: tack:D

2010-10-27 @ 20:14:43
URL: http://josssea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0