kyss



Igår så började jag att sakna ett lila nagellack, började leta i väskan där jag var säker på att det låg, men det gjorde det inte och sen började jag att funderar på vart min lindex pincett tagit vägen hänn och så klart hittade jag inte den heller. Det roliga ä'r att idag så började jag leta i väskan igen och de känner jag både nagellacket och pincetten, emellan inner tyget och lädret låg det:O  Och jag börjar då leta efter hål men hittar inget. BVlir nästan arg och tänker att jag skall behöva göra hål i tyget för att få tag på grejorna.
Sen precis innan jag skall klippa hål så känner jag i ytterfaket en sista gång lite nogare och hittar ett mini mini hål där skerna precis kan komma igenom. Min väska hade alltså bokstavligen sluckat min grejor, hittade allt från ipren, godis till en saknad mascara. haha intressant eller hur? :)

Imorrn sluatr jag börjar jag sent och slutar tidigt och sen har sara lovat att vara min tandläkar dejt! ;)
Nu skall jag dricka te, måla naglarna och kolla Ph.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0